Παρασκευή, 17 Μαΐου 2013

Τα Κρεβάτια της Καριέρας...


«Είμαι η Χλόη και η αλήθεια είναι ότι προτιμώ να δουλεύω για έναν άντρα και να συνεργάζομαι με άνδρες. Πάντα ντύνομαι και στολίζομαι με μοναδική πρόθεση να ευχαριστήσω τα αρσενικά αφεντικά και τους συνεργάτες στο χώρο εργασίας μου.

Για εμένα η ιδανική ώρα του μεσημεριανού προϋποθέτει τη συντροφιά ενός ανώτερου άνδρα και όχι τις άσκοπες κουτσομπολίστικες συζητήσεις τρώγοντας σάντουιτς με φίλες και συναδέλφισσες.

Κι όμως ούτε αφελής είμαι, ούτε γκέισα, ούτε απεγνωσμένη για κρεβάτια που θα με οδηγήσουν στην κορυφή. Αντιθέτως είμαι καθόλα συνειδητοποιημένη, με πανεπιστημιακή εκπαίδευση, ευφυέστατη και πολύ ελκυστική. Ξέρω να παίζω τα μάτια μου όπως πρέπει και τα χρησιμοποιώ κάθε μέρα προς όφελός μου. Προτού με κοιτάξετε με αηδία ως ξεδιάντροπη και με χαρακτηρίσετε καιροσκοπικό πουτανάκι ή πορνίδιο, λάβετε υπόψη σας το εξής:

Στα 30 μου είχα σπίτι 1.000.000€, Mercedes convertible και Mercedes estate για να βγάζω τα σκυλιά μου βόλτα, βεστιάριο με ρούχα που θα ζήλευε ακόμα και η Carrie Bradshaw, και φυσικά γενναιόδωρο εξαψήφιο μισθό και υψηλή θέση στην ιεραρχία της βιομηχανία που είχα επιλέξει!

Επιπλέον, για 16 χρόνια εργάστηκα στην τηλεόραση χάρη στη διαρκή, εναλλασσόμενη, υψηλά ιστάμενη ανδρική παρουσία στη ζωή μου. Όσο κι αν υπάρχουν γυναίκες σε ανώτερα αξιώματα, οι άνδρες είναι αυτοί που ανοίγουν το δρόμο για προϋπολογισμούς εκατομμυρίων ευρώ, αυξήσεις στους μισθούς, για το αν θα πετύχεις ή όχι. Οι άνδρες μπορούν να σου εγγυηθούν μια επιτυχημένη ζωή.

Λατρεύουν να τους φλερτάρεις, τρελαίνονται να χαϊδεύεις το εγώ τους, μα πάνω από όλα λαχταρούν την προσοχή μιας ελκυστικής γυναίκας. Από την αρχή της καριέρας μου έμαθα πώς να ξεχωρίζω αμέσως σε κάθε γραφείο, αίθουσα, δωμάτιο ποιο ήταν το σημαντικό αρσενικό και να υποκύπτω σε αυτόν με τον κατάλληλο τρόπο. Και αυτό απέδωσε.

Ήδη από το πανεπιστήμιο είχα διαμορφώσει τις ικανότητες μου σε μεγάλο βαθμό. Τα έφτιαξα αμέσως με έναν καθηγητή του οποίου ο ξάδελφος εργαζόταν στην τηλεόραση. Είχε τη φήμη ότι ευνοούσε φοιτητές της αρεσκείας του και τους προωθούσε. Αναπόφευκτα, με έβαλε μπροστά για την πρώτη θέση μου στην τηλεόραση.

Η επένδυση μου στη σεξουαλικότητά μου είχε ήδη αρχίσει να αποδίδει καρπούς. Δεν μετανιώνω ούτε στιγμή για τις ώρες που ξόδεψα μαζί του, ακούγοντας τον να γκρινιάζει για τη γυναίκα και τα παιδιά του, να καυχιέται για  την καριέρα του, τις επιτυχίες του, μιας ζωής που έζησε αιώνες πριν, ενώ την ίδια ώρα οι νεαροί συμφοιτητές μου ήταν έξω διασκεδάζοντας. Ευχαρίστως θα δαπανούσα άλλες τόσες ώρες μαζί του! Κι όλα αυτά γιατί εκείνος είχε τη δύναμη να ανοίγει τις πόρτες και το έκανε για χάρη μου γιατί με εύρισκε ελκυστική. Άλλωστε και οι δύο είχαμε επίγνωση της μεταξύ μας εμπορικής συναλλαγής.

Η γοητεία μου αυξήθηκε με την επαγγελματική μου σταδιοδρομία. Πήγαινα από δουλειά σε δουλειά με σημαντική αύξηση μισθού κάθε φορά. Εγώ δημιουργούσα τις ευκαιρίες. Από την πρώτη στιγμή, επιστράτευα τη γοητεία μου και εξασφάλιζα συνάντηση – ομιλία 30 λεπτών με τον άνδρα – πρόσωπο κλειδί που μπορούσε να εγγυηθεί την αύξηση του μισθού μου και την προαγωγή μου στην κλίμακα της ιεραρχίας. Η επιτυχία μου: Ήμουν πάντα σεξουαλικά διαθέσιμη, έτοιμη να δώσω σε έναν ισχυρό άντρα την αξία που τόσο αναζητούσε, να τονώσω το εγώ και να επιβεβαιώσω τον ανδρισμό του με τις ποθητές πράξεις και τα κατάλληλα λόγια.

Αρκετά νωρίς κατάλαβα ότι δεν υπάρχει δωρεάν γεύμα (κέρασμα). Τα πάντα είναι μια συναλλαγή ανάμεσα σε εσένα και τον άνδρα που σε συνοδεύει. Το φαγητό και το ποτό δεν έχουν σημασία. Αυτό που είναι σημαντικό είναι το από ποιον συνοδεύεσαι, που πηγαίνετε, που κάθεσαι, ποιους έχεις δίπλα σου, σε ποιους σε συστήνουν, οι συζητήσεις, οι κολακείες,  τα πονηρά μηνύματα και το πως μπορείς όλους αυτούς και όλα αυτά να τα εκμεταλλευτείς προς όφελός σου. Και το αντάλλαγμα ισχυρό. Διότι τους δίνεις την ευκαιρία να καθίσουν δίπλα σε μια ελκυστική γυναίκα που έχει την τεχνική και το χάρισμα να τους κολακέψει, κάνοντάς τους να αισθανθούν καλά με τον εαυτό τους. Φυσικά τέτοιες συζητήσεις δεν περιορίζονται σε ένα εστιατόριο και δεν μιλούμε μόνο για συζητήσεις. Με όπλο τα τσαχπίνικα μάτια, τα παιχνίδια κάτω από το λαιμό μπορούν να φέρουν καρπούς οπουδήποτε: πτήσεις, ταξίδια, ασανσέρ, πάρκινγκ, μάθημα pilates. Αρπάζεις κάθε ευκαιρία και διαπραγματεύεσαι το ερωτικό σου κεφάλαιο προκειμένου να ευνοήσεις πολλαπλάσια της ζωής σου.

Βέβαια δεν ήταν πάντα εύκολο να συνδυάσω την επαγγελματική μου στρατηγική με την προσωπική μου ζωή. Ο πρώτος μου γάμος διήρκεσε δύο χρόνια. Ήταν ένα θύμα του ερωτικού μου κεφαλαίου; Ναι. Ο τότε άνδρας μου δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει την επιτυχία μου, ή το γεγονός ότι αφιέρωνα τόσο χρόνο και προσοχή στο να καλλιεργήσω τις σχέσεις μου με τα κατάλληλα αφεντικά. Παράλληλα, σχολίαζε κάθε πρωί την εμφάνιση μου όταν έφευγα από το σπίτι, τονίζοντας αδέξια ότι φτιαχνόμουν περισσότερο για τους εργοδότες μου από ότι έκανα για τον ίδιο. Είχε δίκιο. Φυσικά και το έκανα πάρα πολύ!

Τελικά μήπως ξεπέρασα τα όρια; Ναι. Έβαζα τις φιλίες στο περιθώριο για την επιδίωξη ενός άνδρα ή και μιας γυναίκας ακόμα, που μπορούσαν να μου εγγυηθούν καλύτερες προοπτικές απασχόλησης. Κάποια στιγμή οι φίλοι έπαψαν να  τηλεφωνούν.  Αυτός ο τρόπος ζωής επέβαλε την αποστασιοποίηση μου από τα αδέλφια και την οικογένεια μου. Δεν ήθελαν ή δεν μπορούσαν να καταλάβουν. Τίποτα όμως δεν μπορούσε να με εμποδίσει από τον να χρησιμοποιώ την ερωτική μου δύναμη με τον πιο επιδέξιο και κερδοφόρο τρόπο.

Τα χρόνια πέρασαν. Άλλαξα πολλά πόστα και πολλές χώρες. Κέρδισα ένα ανώτατο επίπεδο ζωής και η έννοια χρήμα πλέον δεν με αγχώνει, απλά το χρησιμοποιώ. Δεν έχω να κρύψω κάτι, ούτε να δικαιολογήσω τίποτα και σε κανέναν. Ασκούμε καθημερινά, φοράω ακριβές αντιρυτιδικές κρέμες, περιποιούμαι και φροντίζω τη διατροφή μου. Λούσα, ταξίδια, διασκέδαση, ανέσεις. Γνωρίζω τους ιδιοκτήτες όλων των πολυτελών εστιατορίων που με ενδιαφέρουν και πάντα με ένα τηλεφώνημα έχω το τραπέζι, τη θέση και το service που θέλω.

Και το πιο ευχάριστο! Παντρεύτηκα για δεύτερη φορά! Ποιον; Μα φυσικά τον πιο κατάλληλο για να περάσω μαζί του ανώδυνα και ευχάριστα ίσως το τελευταίο κεφάλαιο της ζωής μου! Είμαστε τρία χρόνια μαζί, ενεργά σεξουαλικοί, ταιριαστοί, αγαπημένοι και ερωτευμένοι!

Ναι! Νιώθω σίγουρη, δυνατή και ευτυχισμένη για όλα όσα έχω κάνει. Το μυστικό μου; Μα φυσικά ξεκινά από μια μακρά, σκληρή ματιά στον καθρέφτη. Γιατί αν δεν μας αρέσει αυτό που βλέπουμε, τότε ας κάνουμε κάτι γι 'αυτό! Ορίζουμε τα καλύτερα σημεία μας, τα ατού μας: μακριά πόδια, λαμπερά μαλλιά… όποιο ιδιαίτερο ταλέντο κι αν έχουμε το εκμεταλλευόμαστε! Ήρθε η ώρα να είμαστε ρεαλίστριες, διότι αυτός είναι ο τρόπος που λειτουργεί ο κόσμος για την επιτυχία των γυναικών.»

Η συγκεκριμένη ιστορία βασίζεται στην αληθινή, γυναικεία μαρτυρία που φιλοξενεί σε πρόσφατο άρθρο της η Samantha Brick, η σύγχρονη Αγγλίδα συγγραφέας και δημοσιογράφος, που έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων με την προκλητική της έκφραση.

Πριν οδηγηθούμε σε ένα εύκολο συμπέρασμα, ας κοιτάξουμε πρώτα στον καθρέφτη και έπειτα γύρω μας… αξίζει να θυμηθούμε τις θαρραλέες αυτόχειρες που γνωρίζουμε, που κάποτε συναντήσαμε, που μας προσπέρασαν… εγώ ήδη μετράω δέκα και είμαι ακόμα στην αρχή… Εσείς;

Σίσσυ Σιγιουλτζή-Ρουκά MA, BA
HMKTG DMCULCOM CONSWRIT


Το παρόν δημοσιεύθηκε 22/04/2013 στο www.neopolis.gr